• By admin
  • (0) comments
  • November 19, 2025

Kada marketing obeća, a prodaja razočara: Gdje stvari (ne) funkcionišu?

Koliko puta ste kliknuli na sjajnu reklamu, samo da biste kasnije doživjeli potpuno razočaranje? Obećanja iz oglasa često ne prate stvarnost na terenu. Dođete u radnju po proizvod sa reklame, ali on nije na stanju. Osoblje ne zna o čemu govorite. Ambijent ne liči na ono s fotografija. Rezultat? Izgubljen kupac koji se vjerovatno više […]

Explore More
  • By admin
  • (0) comments
  • November 19, 2025

Zašto je industrijski marketing drugačiji!

Većina B2B i B2C proizvoda ili usluga za potrošače pristupa svom marketingu pomalo drugačije, ali ukupno gledajući, postoji mnogo sličnosti. Zatim imamo industrijski marketing, koji je prilično različit od drugih. To je zato što je industrijski B2B prodajni proces vrlo različit od gotovo svakog oblika potrošačkog B2B ili B2C prodaje. Dakle, ima smisla da bi […]

Explore More
  • By admin
  • (0) comments
  • November 19, 2025

Strategija industrijskog marketinga: 6 koraka do dominacije

Biti u industrijskim i proizvodnim uslugama znači da koristite opremu i mašine za kreiranje i ponudu industrijskih usluga za druge kompanije. To znači da vam je potrebna industrijska marketinška strategija koja će vam pomoći da izvršite efikasnu B2B marketinšku kampanju. Zapamtite da B2B i B2C marketinške strategije nisu iste. Kada tražite marketinšku agenciju s kojom […]

Explore More
  • By admin
  • (0) comments
  • November 19, 2025

Dolaze li najbolji brendovi iz najboljih procesa?

U savremenom poslovnom svijetu, gdje je konkurencija sve intenzivnija, kompanije se ne mogu oslanjati samo na tradicionalne marketinške strategije ili operativnu efikasnost. Lean marketing pruža inovativan okvir koji integriše operativne prednosti s marketinškim strategijama, omogućavajući kompanijama da istovremeno optimizuju svoje procese i ojačaju percepciju brenda. Prema definiciji, lean marketing je “strateški pristup koji koristi principe lean […]

Explore More
  • By admin
  • (0) comments
  • November 19, 2025

Nije dovoljno da proizvod bude dobar – mora biti iz prave zemlje

Kada čujemo “Made in Italy”, odmah pomislimo na modu, dizajn i luksuz. Kada vidimo “Made in Germany”, zamišljamo preciznost, kvalitet i inženjering. A kada neko spomene Švicarsku – prva asocijacija je povjerenje, sigurnost i stabilnost. To je snaga brendiranja države (country branding) – strateški proces kojim nacije upravljaju svojim imidžem u očima međunarodne javnosti. A […]

Explore More
  • By admin
  • (0) comments
  • November 19, 2025

Otvorene prijave za BIMA – Prvi specijalizirani program industrijskog marketinga u regiji

U svijetu gdje se marketing često poistovjećuje sa viralnim kampanjama i potrošačkim brendovima, jedan ključni segment ostaje nedovoljno prepoznat – industrijski marketing. Upravo iz te potrebe nastala je BIMA, prvi specijalizirani šestomjesečni program industrijskog marketinga na našem tržištu, koji otvara prijave za novu generaciju polaznika. BUDI DIO BIM AKADEMIJE! MAKSIMALAN BROJ POLAZNIKA – 15! BROJ […]

Explore More
  • By admin
  • (0) comments
  • November 19, 2025

Marketing ili patetika? Koju strategiju primjenjujemo?

Ponukana čestim objavama tipa “pokloni za  narodnu kuhinju”, “dobrovoljni davaoci krvi”, utrkama za dobrobit zajednice i, još više, ljubav, sloga i porodica unutar kompanije, nedavno sam pisala LinkedIn objavu o ovome želeći čuti i vaša mišljenja.  Kao da smo potpuno zaboravili kome se obraćamo na našim kanalima i šta naši pratioci zaista žele vidjeti i […]

Explore More
  • By admin
  • (0) comments
  • November 19, 2025

Ima li marketinška formula svoje konstante?

U svijetu marketinga, gdje se sve brzo mijenja – od tehnologija do preferencija kupaca – ipak imamo i konstantu, a to je potreba za kontinuitetom i dosljednošću. Ova tema posebno je važna u industrijskom marketingu, gdje odluke nisu impulsivne, već rezultat detaljnog razmatranja, povjerenja i dugoročnih odnosa. Dosljednost je ustvari temelj na kojem brend gradi […]

Explore More
  • By admin
  • (0) comments
  • November 19, 2025

AI u BiH: mogućnosti za proizvodne firme u Bosni i Hercegovini

Kako AI mijenja razvoj novih proizvoda? U najnovijem radu jednog od najutjecajnijih istraživača u oblasti inovacija, Roberta G. Coopera, predstavljene su konkretne promjene koje donosi vještačka inteligencija (AI) u razvoju novih proizvoda (New Product Development – NPD). Cooper, tvorac čuvene Stage-Gate metodologije, naglašava da AI ne samo da podržava inovacije, već ih temeljno transformiše. Na […]

Explore More
  • By admin
  • (0) comments
  • November 19, 2025

Korištenje CAD i BIM datoteka za marketing sadržaja u proizvodnji

CAD i BIM datoteke nisu prve stvari koje padaju na pamet kad se govori o marketingu sadržaja u proizvodnji. Međutim, one su dva od najvrijednijih i najefektivnijih sadržaja koji se koriste za proizvođače komponenti i dijelova. Zašto to govorim? Zato što se 82% preuzimanja CAD/BIM-a pretvara u stvarnu prodaju. Toliko su efektivni da ih radije […]

Explore More

Kontaktiraj nas

Informacije

Zajednica koja okuplja stručnjake iz marketinga, industrije i komunikacija.

© 2025 BIMA. All Rights Reserved