• By admin
  • (0) comments
  • June 10, 2025

Nije dovoljno da proizvod bude dobar – mora biti iz prave zemlje

Kada čujemo “Made in Italy”, odmah pomislimo na modu, dizajn i luksuz. Kada vidimo “Made in Germany”, zamišljamo preciznost, kvalitet i inženjering. A kada neko spomene Švicarsku – prva asocijacija je povjerenje, sigurnost i stabilnost. To je snaga brendiranja države (country branding) – strateški proces kojim nacije upravljaju svojim imidžem u očima međunarodne javnosti. A […]

Explore More
  • By admin
  • (0) comments
  • June 10, 2025

Otvorene prijave za BIMA – Prvi specijalizirani program industrijskog marketinga u regiji

U svijetu gdje se marketing često poistovjećuje sa viralnim kampanjama i potrošačkim brendovima, jedan ključni segment ostaje nedovoljno prepoznat – industrijski marketing. Upravo iz te potrebe nastala je BIMA, prvi specijalizirani šestomjesečni program industrijskog marketinga na našem tržištu, koji otvara prijave za novu generaciju polaznika. BUDI DIO BIM AKADEMIJE! MAKSIMALAN BROJ POLAZNIKA – 15! BROJ […]

Explore More
  • By admin
  • (0) comments
  • June 10, 2025

Marketing ili patetika? Koju strategiju primjenjujemo?

Ponukana čestim objavama tipa “pokloni za  narodnu kuhinju”, “dobrovoljni davaoci krvi”, utrkama za dobrobit zajednice i, još više, ljubav, sloga i porodica unutar kompanije, nedavno sam pisala LinkedIn objavu o ovome želeći čuti i vaša mišljenja.  Kao da smo potpuno zaboravili kome se obraćamo na našim kanalima i šta naši pratioci zaista žele vidjeti i […]

Explore More
  • By admin
  • (0) comments
  • June 10, 2025

Ima li marketinška formula svoje konstante?

U svijetu marketinga, gdje se sve brzo mijenja – od tehnologija do preferencija kupaca – ipak imamo i konstantu, a to je potreba za kontinuitetom i dosljednošću. Ova tema posebno je važna u industrijskom marketingu, gdje odluke nisu impulsivne, već rezultat detaljnog razmatranja, povjerenja i dugoročnih odnosa. Dosljednost je ustvari temelj na kojem brend gradi […]

Explore More
  • By admin
  • (0) comments
  • June 10, 2025

AI u BiH: mogućnosti za proizvodne firme u Bosni i Hercegovini

Kako AI mijenja razvoj novih proizvoda? U najnovijem radu jednog od najutjecajnijih istraživača u oblasti inovacija, Roberta G. Coopera, predstavljene su konkretne promjene koje donosi vještačka inteligencija (AI) u razvoju novih proizvoda (New Product Development – NPD). Cooper, tvorac čuvene Stage-Gate metodologije, naglašava da AI ne samo da podržava inovacije, već ih temeljno transformiše. Na […]

Explore More
  • By admin
  • (0) comments
  • June 10, 2025

Korištenje CAD i BIM datoteka za marketing sadržaja u proizvodnji

CAD i BIM datoteke nisu prve stvari koje padaju na pamet kad se govori o marketingu sadržaja u proizvodnji. Međutim, one su dva od najvrijednijih i najefektivnijih sadržaja koji se koriste za proizvođače komponenti i dijelova. Zašto to govorim? Zato što se 82% preuzimanja CAD/BIM-a pretvara u stvarnu prodaju. Toliko su efektivni da ih radije […]

Explore More
  • By admin
  • (0) comments
  • June 10, 2025

LinkedIn strategije sadržaja za industrijski marketing

Ako ste u industrijskom marketing ili industrijskoj prodaji, trebalo bi da već koristite LinkedIn kao dio svojih marketinških tehnika. Ako ga ne koristite, trebali bi početi što prije. LinkedIn je najpopularnija medijska platforma za poslovne ljude, bilo da su u pitanju tehničke prodaje, proizvodnja, ili telekomunikacije. Ako želite dosegnuti do nekoga na profesionalnom nivou, ovo […]

Explore More
  • By admin
  • (0) comments
  • June 10, 2025

Uloga proizvodnih i marketing strategija

Iako razlika između marketing pristupa usvojenog u kompaniji i proizvodnog procesa koji se smatra najadekvatnijim u istoj organizaciji izgleda ogromna, ustvari izbor marketing strategije uveliko definira proizvodnju. Provedena studija slučaja pokazuje da će lider organizacije koji treba da promijeni marketing strategiju, vrlo vjerovatno izvršiti promjene i u procesu odlučivanja, te time dovesti do preispitivanja proizvodnog […]

Explore More
  • By admin
  • (0) comments
  • June 10, 2025

Šta je industrijski marketing? {2022 Puni vodič}

U ovom članku pružamo informacije o tome što je industrijski marketing i koja je razlika između industrijskog i potrošačkog marketinga. Štaviše, razgovaraćemo o tome ko može koristiti industrijski marketing i kakvu korist on pruža industrijskim proizvođačima, distributerima ili distributivnim kompanijama. Osim toga, govorit ćemo o procesima industrijskog marketinga. Ne zaboravite da je naš tim prikupio […]

Explore More
  • By admin
  • (0) comments
  • June 10, 2025

Industrijski marketing: 10 strategija za unapređenje vašeg poslovanja

Industrijski marketing već je decenijama važan pojam u poslovnom svijetu. Kao i kod skoro svakog aspekta poslovanja, njegova implementacija i izvođenje su značajno evoluirali tokom vremena kako bi zadovoljili trenutne uvjete na tržištu. Kako bi se maksimizirale prednosti industrijskog marketinga, ključno je osmisliti i primijeniti promišljeno konstruisanu strategiju industrijskog marketinga. Postoji nekoliko ključnih komponenti koje […]

Explore More

Kontaktiraj nas

Informacije

Zajednica koja okuplja stručnjake iz marketinga, industrije i komunikacija.

© 2025 BIMA. All Rights Reserved