Maja Arslanagić Kalajdžić

Modul 1: Industrijski marketing i B2B prodaja

Ciljevi:

Polaznici će razumjeti ključne razlike između B2B i B2C marketinga, prepoznati specifičnosti industrijskog marketinga u odnosu na klasični digitalni marketing, te naučiti kako pravilno definisati mjerljive i dostižne ciljeve za svoju industrijsku strategiju.

Teme koje se obrađuju:

  • Ključne razlike između B2B i B2C marketinga
  • Industrijski marketing vs. klasični digitalni marketing: pristupi, alati i taktike
  • Definisanje ciljeva vlastite industrijske marketing strategije

    Metode rada:

  • Interaktivna predavanja sa konkretnim primjerima iz prakse
  • Grupne radionice: analiza postojećih B2B strategija
  • Individualni rad: postavljanje 2–3 cilja za vlastitu strategiju kroz praktične vježbe
    view all rals
    Moduli

    Pogledaj ostale module

    List

    digital marketing

    define and develop digital strategies to deliver business growth

    List

    web development

    define and develop digital strategies to deliver business growth

    List

    art & humanities

    define and develop digital strategies to deliver business growth

    List

    IT and software

    define and develop digital strategies to deliver business growth

    List

    design and printing

    define and develop digital strategies to deliver business growth

    Pogledaj i ostale module i prijavi se kako bi unaprijedio svoje poslovanje Pogledja sve

    offer price

    Our Pricing Plan

    standard

    billed every 3 months, cancel every time

    $85/months

    benefits of package

    • Top Instructors
    • 6,000 Membership
    • 3020 Online Courses€
    • Online Certifications

    10k

    clearance happy customers

    18

    years of experience

    100+

    professional advisors

    306+

    cases every years

    Kontaktiraj nas

    Informacije

    Zajednica koja okuplja stručnjake iz marketinga, industrije i komunikacija.

    © 2025 BIMA. All Rights Reserved