Rijad Durkić

Modul 7: Sadržajni marketing za industrijske kompanije

Ciljevi:

Polaznici će naučiti kako kreirati različite vrste tehničkog sadržaja, kako prilagoditi ton i formu ciljnim grupama, te kako koristiti različite formate kao snažno oruđe u industrijskom marketingu.

Teme koje se obrađuju:

  • Kreiranje tehničkog sadržaja koji prodaje
  • Pisanje case study-a, blogova, novinarskih članaka i whitepapers-a za industrijski sektor
  • Primjena linkedin industrijskom marketingu

    Metode rada:

  • Predavanja uz praktične primjere iz industrijske prakse
  • Grupni i individualni rad na kreiranju sadržaja
  • Analiza uspješnih primjera sadržajnog marketinga u B2B sektoru
  • Vježbe: osmišljavanje objava za industrijske kompanije
    Moduli

    Pogledaj ostale module

    List

    digital marketing

    define and develop digital strategies to deliver business growth

    List

    web development

    define and develop digital strategies to deliver business growth

    List

    art & humanities

    define and develop digital strategies to deliver business growth

    List

    IT and software

    define and develop digital strategies to deliver business growth

    List

    design and printing

    define and develop digital strategies to deliver business growth

    Pogledaj i ostale module i prijavi se kako bi unaprijedio svoje poslovanje Pogledja sve

    offer price

    Our Pricing Plan

    standard

    billed every 3 months, cancel every time

    $85/months

    benefits of package

    • Top Instructors
    • 6,000 Membership
    • 3020 Online Courses€
    • Online Certifications

    10k

    clearance happy customers

    18

    years of experience

    100+

    professional advisors

    306+

    cases every years

    Kontaktiraj nas

    Informacije

    Zajednica koja okuplja stručnjake iz marketinga, industrije i komunikacija.

    © 2025 BIMA. All Rights Reserved