Vedran Peršić

Modul 5: Krizno komuniciranje i upravljanje reputacijom

Ciljevi:

Polaznici će naučiti kako razviti efikasan krizni plan, brzo i tačno komunicirati u kriznim situacijama, te aktivno graditi i čuvati reputaciju svoje kompanije i brenda.

Teme koje se obrađuju:

  • Specifičnosti komunikacije u industrijskom okruženju
  • Odnosi i komunikacija između marketinga, prodaje i tehničkih timova
  • Interna komunikacija: pravilno usmjeravanje poruka prema zaposlenima i odjelima
  • Komunikacija u kriznim i promjenjivim situacijama
  • Uloga marketinga kao "prevodioca" tehničkih informacija u industriji
  • Praktične vježbe i primjeri iz industrijske prakse

    Metode rada:

  • Interaktivna predavanja sa studijama slučaja
  • Grupne analize stvarnih kriznih primjera
  • Simulacije kriznih situacija i kreiranje komunikacijskih planova
  • Individualni zadaci: izrada osnovnih kriznih scenarija za vlastitu kompaniju
    Moduli

    Pogledaj ostale module

    List

    digital marketing

    define and develop digital strategies to deliver business growth

    List

    web development

    define and develop digital strategies to deliver business growth

    List

    art & humanities

    define and develop digital strategies to deliver business growth

    List

    IT and software

    define and develop digital strategies to deliver business growth

    List

    design and printing

    define and develop digital strategies to deliver business growth

    Pogledaj i ostale module i prijavi se kako bi unaprijedio svoje poslovanje Pogledja sve

    offer price

    Our Pricing Plan

    standard

    billed every 3 months, cancel every time

    $85/months

    benefits of package

    • Top Instructors
    • 6,000 Membership
    • 3020 Online Courses€
    • Online Certifications

    10k

    clearance happy customers

    18

    years of experience

    100+

    professional advisors

    306+

    cases every years

    Kontaktiraj nas

    Informacije

    Zajednica koja okuplja stručnjake iz marketinga, industrije i komunikacija.

    © 2025 BIMA. All Rights Reserved